Tervbemutatás!

Kedves műszakisok, pont a reggeliek közül kérte át magát több hallgató, ezért aki tud, jöjjön előbb, ne legyen üresjárat!

Még szünet van, nem is akarok zavarni, de... 

...elkészült a januári (5. hétfő és 7. szerda) tervbemutatás időbeosztásának vázlata. Óránként lesz négy hallgató, tehát mindenkire negyed óra jut, ennek nagyjából a fele a bemutatás, a többit a hozzászólásokra tartjuk fenn. Aki nem kíváncsi a tanár urak/hölgyek véleményére, az se húzza el a prezentációját nagyon : ) 

A két oldalból álló (tervező/műszaki+hagyományos) táblázat itt tekinthető meg. 

Két dolgot kérek:

1. akinél az szerepel, hogy "nem adta be", de méltányosságival elkészül a bemutatás napjára, és szeretne prezentálni, az kommentben jelezze, átírom;

2. akinek valami halaszthatatlan dolga (vizsgája, szigorlata, stb.) van, és nem jó neki a tervezett időpont, az szintén kommenteljen.

Akinek bármi egyéb kérdése van, írjon szintén. Az elsőt megelőzöm a válasszal: igen, 9-kor kezdünk, nem 8:15-kor. Így is bele fogunk férni az időbe, és mégse kell az első napon annyira korán kelni : )

A prezentációra csak fejben kell készülni, mindent ott lesz a gépen, amit beadtatok decemberben, a modellek is a teremben. Akik sok különálló pdf-ből akartak vetíteni, azoknak megkegyelmeztem, és összefűztem a lapokat.

Remélem minden tiszta, és nincs más hátra, mint pár egyetemmentes, civil nap. Használjátok ki!

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Komplex 1 műszaki szakirány. Január 7-én nekem 8-tól 12-ig vizsgám van. Ha lehet én elcsúsztatnám az időpontomat 12 óra utánra.
Üdvözlettel: Hegedűs Dávid

Névtelen írta...

Január 5-én zárószigorlatozom, így legkorábban egytől jó nekem. Köszönettel: Horváth Júlia (kx2)

Névtelen írta...

Komplex 1 hagyományos, Január 7.én 8-12-ig szigorlatozom, ha van rá lehetőség ugyanazon a napon később jönnék, nekem a legutolsó pozíció is megfelel!
Üdv.:
Geszti Balázs

Névtelen írta...

Szintén vizsgaütközés miatt szeretném átkérni magam 7-ére, az időpont mindegy. Köszönöm. Sebők Orsolya (kx2 tervező)

Névtelen írta...

Tisztelt Tanár Úr!

Nekem is vizsga problémám van 6.,7. és 8-án zsinórban vizsgázom az 5. valószínűleg kétségbeesett tanulás (és valószínűleg nagyon szükségem is leesz rá) 7-ére vagyok beosztva és aznap tűzvédelemből lesz vizsga elméletileg be kellene fejezzük délre de tartok tőle, hogy csúszhat az időpont (de ez ilyenkor kiszámíthatatlan). Ha esetleg nem érek oda a kiírt időben egy-két hellyel hátrébb csúszhatnék a bemutatási sorrendben?

Elnézést a kellemetlenségért!

Köszönettel,

Mayer Tamás

Névtelen írta...

5-én szigorlatozom, így szeretném átkérni magam egy 7-ei időpontra! Köszönöm! Hatvani Bernadett

Szemerey Dániel írta...


Az 5. 16.00 sajnos nekem nem jó. Ha esetleg pár órával hamarabb jöhetnék (14.00), illetve ha 7.-én az sokat segítene.

Sajnálom, hogy ilyen későn írok, remélem nem okoz nagy kavarodást!
Szemerey Dániel

jancsomiklos írta...

az eddigi kéréseket beírtam a táblázatba

Névtelen írta...

Az 5. 12:30 körüli időpont nekem sem biztos hogy jó sajnos szigorlat miatt, ha bukó akkor igen amugy, de később 3 óra körül már bárhogy is alakul valószínűleg odaérnék. Úgy hogy ha még lehet kérni akkor én valamikor a vége felé tudnék inkább menni.
Köszönettel, Klujber Bence

Névtelen írta...

Komplex 2, tervező
Nem mertem eddig írni, de most úgy tűnik, hogy én is tudnék prezentálni holnap a többiekkel vagy akár szerdán.
Köszönettel, Csáthy Barnabás

jancsomiklos írta...

reggel 9 előtt kicsivel jelezhetnél, hogy mire számíthatunk. ne délután ess be, hogy most lettem kész...

Névtelen írta...

Úgy értettem, hogy most jelzem, hogy kész leszek és ha beleférek a holnapi napba akkor én is szívesen prezentálok.
Üdv, Csáthy Barnabás

jancsomiklos írta...

"úgy tűnik" : )

jancsomiklos írta...

oké, akkor a végén

Névtelen írta...

Kedves Tanár Úr!

A mai komplex1-tervező szakirány bemutatás időpontjára nem érnék fel.
Amennyiben lehetséges, szeretném a szerdai napon bemutatni.
Elnézést, hogy csak ilyen későn tudtam jelezni!

üdvözlettel: Zalai Tamás

jancsomiklos írta...

rendben

Névtelen írta...

Szerdán egész nap a tervelmélet szigorlatot fogom csinálni, de ki tudok jönni róla prezentálni. Egyelőre legeslegutolsó vagyok azon a napon, de az átjelentkezések meg egyéb körülmények között ennek az időpontja gondolom még változhat. Lehet esetleg tudni, hogy körülbelül mikor kerül rám sor?
Köszönöm,
Tóth Katalin

jancsomiklos írta...

hát... nem merném pontosan megbecsülni. kedd este talán.