Tervezett beosztás

Elkészült a keddi és szerdai bemutatás tervezett időbeosztása, most várom megjegyzésben az esetleges problémákat, kéréseket. (amit jeleztetek, azt se vettem bele, most indulunk tiszta lappal, ehhez e tervhez képest változtatunk. remélem nem kell sokat).

itt a terv:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/14hSFvtmPKhuPxlLx13orR-7gMgAA_FJU3xuEKsCTEJk/edit?usp=sharing

Mindenkire negyedóra jut, ennek legfeljebb a fele, de inkább 5 perc legyen az előadás, hogy meg tudjuk beszélni a tanulságokat!

Fontos, hogy ne legyen üresjárat, ezért mindenkit arra kérek, hogy a tervezett időpont előtt egy órával jelenjen meg! Remélem ez tárgytalan, mert érdekel titeket a többiek terve, és mindenki ott lesz az elejétől a végéig.

A narancssárgával jelöltek nem adtak be tervet, és az eddigi információk szerint nem is fognak ebben a félévben beadni. A lila hátterűek méltányossági kérvényt adtak be, és egyelőre nem tudni, hogy prezentálnak-e. Azt kérem, hogy a "lilák" jelezzék, hogy számíthatunk-e rájuk.

És még egy: bármi hibát találtok a táblázatban (konzulens neve, zh eredmény, stb), jelezzétek megjegyzésben!

Köszönöm, és jó pihenést...

15 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Miklós!

Nálam egy konzulensnév-változás történt: a kiviteli feladatrészt Wiesner Gy. helyett Klujber Róberthez adtam be, miután ezt mindkettőjükkel megbeszéltem.

Üdv, és nektek is jó pihenést:
Decsi Dániel

Unknown írta...

Szia!
Én szerdán vizsgázom reggel 8-tól, és tervező társam Szabó Boglárka is csak 12-től kerül sorra, így már inkább vele egyszerre mutatnám be a tervemet.

Üdv.
Albert Anna

Szabó Boglárka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szabó Boglárka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Szia Miklós!
Én vizsgázok szerdán 8-tól, így szeretném ha kedden a műszakisokkal mutathatnám be a tervemet. Illetve az épszerk konzulensem Páricsy Zoli.

Szabó Boglárka írta...

Szia!

Nekem csaknem minden konzulensem változott a félév során, annak érdekében, hogy Annával konzultálhassak. Így a tartószerkezeti konzulensem Sipos A. helyett Facskó Gergely, az épületszerkezettani Pulai S. helyett Szenthe Ágoston, a kiviteli konzulensem pedig Huszár Zs. helyett Pém Attila. Ezeket a változtatásokat már félév közben megbeszéltem mindannyiukkal.

Üdv.
Szabó Boglárka

Unknown írta...

Szép napot!

Én szeretnék minél később prezentálni, mert 9-től szigorlatozom, és nem tudom a szóbeli meddig tart.
Köszönöm!

Háda Ádám írta...

Kedves Miklós!

Én csak kedden reggel tudok Pestre felutazni, így csak később fél 10 után tudnám bemutatni a tervemet, tehát nyugodtan átrakhatnak a listában, akár a legvégére is. De szerdára nem lenne jó átkerülni, mert akkor meg vizsgázom.

Köszönöm!

Unknown írta...

Sziasztok!
Én nem hibát írnék, csak az előző poszttommal szemben mégis megfelel számomra a szerda déli időpont. köszönöm
üdv
Poros Tamás Gábor

Hegyi Anett írta...

Kedves Miklós!

A táblázatban még sárgával szerepelek, de én is adtam be méltányossági kérelmet a feladat beadásához. Még nem bírálták el, de remélhetőleg elfogadják, amit valószínűleg holnap fogok megtudni, ezért szerdán szeretném bemutatni a tervemet, ha az lehetséges, bármikor a nap folyamán.

Köszönettel:
Anett

jancsomiklos írta...

az eddigiek alapján frissítettem a beosztást. ha még van valami komoly, azt írjátok meg, de ha kisebb tologatásról van csak szó, azt megoldjuk helyben, rugalmasak vagyunk

Kovács Kornélia írta...

Kedves Miklós!

Én is adtam be méltányosságit, nem tudom holnapig van-e döntés azzal kapcsolatban. Én pénteken beadtam a feladatrészem azon részét ameddig eljutottam, de mindenképpen a befejezett anyagot szeretném bemutatni holnap a prenezntációnál. Kérdésem lenne, hogy van-e erre lehetőség akkor, ha a méltányosságiról nem érkezett még eredmény?

Köszönettel:
Kornélia

jancsomiklos írta...

persze, mutasd be! ha mégsem kapnád meg, ami elég életszerűtlen, akkor nem tudjuk az eredményt beírni, csak fél év múlva.

Péteri Zsolt írta...

Szia Miklós!

Bocs, hogy csak most szólok, de az épszerk konzulensem Németh Csaba.

Üdv, Péteri Zsolt

Unknown írta...

Szia Miklós!

Nekem is konzulensváltásom volt, az épszerk konzulensem Páricsy Zoltán lett Pulai Sándor helyett. A tervezési helyszínem pedig Cegléd, ez nem tudom miért nem került be a táblázatba, de végülis mindegy.

Üdv,
Péter Dóra