Szerda és csütörtök

Az előző posztban ezt írtam:

OLVASSÁTOK VÉGIG FIGYELMESEN, ÉS HA VAN KÉRDÉS, ÍRJATOK MEGJEGYZÉST!

Nekem kellett volna figyelmesen végigolvasnom, mielőtt posztolom : (
Az utolsó előtti mondat hibás volt. Az eredeti tervek szerint is a szerda volt a műszakiak napja, a csütörtök a tervezőké, mert szerdán az ünnepi kari tanács miatt délután nem tud itt lenni a tanszék jelentős része. Fordítva írtam véletlenül, de már kihúztam.

Most páran megkönnyebbülnek, sokan viszont a fejemet akarják venni. Ezt megjegyzésben lehet megtenni, de annyit kérek, hogy legyetek konstruktívak. 

A bemutatás tervezett beosztása itt van:


És most jöjjenek a kommentek...

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretném méltányossági kérelemmel későbbi időpontban leadni a tervemet, ezért a szerdai bemutatáson nem fogok részt venni.
Köszönöm!

jancsomiklos írta...

oké, intézkedtünk

Hild György írta...

Bujtor Bencét szeretném eggyel hátrébb kérni, mert csak 8:45-re tudok beérni.

Unknown írta...

Sziasztok!

Én munka miatt a csütörtökömet úgy tudom megoldani, hogy fél3-ra tudok bemenni, dél körül még nem vagyok Budapesten. Prezentálhatnék 3tól?
Előre is köszönöm

jancsomiklos írta...

igen, biztos megoldjuk

Hegyi Anett írta...

Sziasztok!

Mivel eddig úgy tudtam, csütörtökön leszek, sajnos nem tudok holnap prezentálni, mivel nem halasztható időpontom van egy vizsgálatra.
Így ha lehetséges csütörtökön prezentálnék, bármilyen időpont megfelelne.
Előre is köszönöm!

Unknown írta...

én szerdàn épszerk vizsgàzom 8-tól 12-ig, 12-kor még be lehetne mutatni vagy az màr késő? csütörtökön bàrmikor ràérnék

Unknown írta...

Én szerdán elutazom egy konferenciára, aminek az időpontja sajnos már hetekkel ezelőtt kiírásra került. A konzulensemmel is megbeszéltem, hogy így nem tudok részt venni a prezentálásban.
Holczer Eszter

Unknown írta...

Én szívesen cserélek Petrával.
Orsi