Tervbemutatás!

Itt a tervezett beosztás:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Arq2KVWYHGlEdFpsMnBJOXc0OTY1SzdjUFZzSW53ZFE

Január 2.
Hagyományos és tervező szakirányos Komplex 1
Műszaki szakirányos Komplex 1-2

Január 3.
Hagyományos és tervező szakirányos Komplex 2

Mindenki 5 perc mondanivalóval készüljön, kérdésekkel és kritikákkal együtt negyed óra jut egy tervre. És nagyon fontos: senki ne késsen! Ami azt jelenti, hogy az általában egy órás blokknak az elejére érjen be, és készítse ki a tervét. 

Akinek NAGYON nem jó, írjon kommentet!

És még egy: annak örülnék, ha mindenkit érdekelne az összes terv. Szeretettel várunk mindenkit reggel 9-re, nem csak komplexes hallgatókat!

14 megjegyzés:

Polyák Péter írta...

Az adott időpontban ott tudok lenni, de délelőtt zárószigorlatozok épszerkből. Amit vége meghallgatom a többi prezentációt is. Mindenkinek Bolgod Új Évet!

gabi írta...

Nekem valószínű nem jó az időpont, én is szigorlatozok 3-án. És a szóbeli déltől van kiírva, bár én éptöri tanszék esetében ezt nem venném biztosnak...szóval van rá esély, hogy az pont nem jó nekem. Esetleg utolsó vagy utolsó előtti csoport végére átkerülhetnék? Addigra csak vége lesz...Köszönöm! Ö.Gabi

Unknown írta...

Nekem be kell érnem dolgozni, átkerülhetnék a 11 órási helyett a 10es csoportba? Köszönöm, Kracker Csilla

Jancsó Miklós írta...

Eltoltalak, oké.

Unknown írta...

Azt szeretném kérni, hogy én 3án délelőtt(kb 12ig) szigorlatozom, ezért ha lehet átkerülhetnék délutánra.
Köszönöm. Huszár Zsófia

Mayer Anna írta...

Elnézést, de nekem is 3-án van vizsgám, ami elvileg délig tart. Szeretnék én is délutánra kerülni. Köszönöm: Mayer Anna

Anett írta...

Nekem is lenne 3-án vizsgám maximum délig, ha megoldható még, én is szeretnék délutánra kerülni. Köszönöm: Fürnstáhl Anett

Jancsó Miklós írta...

Az eddigi kéréseket teljesítettem, de nem kéne a végtelenségig tologatni, mert akkor senki se fogja tudni, mikor jön. És ez is egy tárgy, előre ismert tervbemutatási dátummal...

przltn írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Parai Zoltán írta...

3.-án délig épszerk zárószigóm van. Elvileg kb. fél12-délközött van vége. Igyekszem odaérni a megjelölt időpontban, de biztosabb a 12 utáni. Látom már eléggé letisztult a beosztás, van-e még mód a szünet utáni csoportba kerülni, esetleg a 11-12 blokk utolsójaként bemutatni, de ez utóbbi nem biztos?

(a törölt én voltam, csak nem felismerhező account-tal)

Jancsó Miklós írta...

(felismerhető volt az account)
Most már nem változtatok a beosztáson, majd megpróbálunk rugalmasak lenni.

Vétek Orsi írta...

Én a 13.30-as csoportban vagyok, és remélem tudom én kezdeni, mert 14.00-tól vizsgázom.

Parai Zoltán írta...

Rendben. Köszönöm a választ, igyekszem mihamarabb érkezni!

Jancsó Miklós írta...

Orsi, lesz aki cseréljen, ne félj... Inkább gyere előbb!