1. zh - K 2022

Nem építettek rá 17 emeletet, nem is számozták újra a termeket. K épület, 10 év múlva. Ten Years After. Ide jár 1500 hallgató a világ minden tájáról, van kabátjuk, táskájuk, ezeket kell valahová tenni, kell nekik asztal, szék, konnektor, wifi, hogy bármikor tudjanak dolgozni. Nem biztos, hogy mindenki egyszerre akar leülni, sőt.

Meg kell tervezni a második és harmadik emelet elrendezési koncepcióját, és egy kiválasztott részleten be kell bizonyítani az elgondolás helyességét. Minderre rendelkezésre áll 2 darab A3 lap, név a hátoldalon legyen, borítót nem kérünk. Beadás hétfőn, 15 óráig a tanszéki titkárságon. 


Lehet anti-utópia is: tíz év múlva megvalósul a műtermi oktatás, csupa rajzasztallal, párhuzamvonalzóval, wifi, konnektor és szekrény nélkül. De ne ez a dal legyen…


Megbeszélés holnap reggel 8:15-kor!

fotó: Ángyán László, Panoramio

15 megjegyzés:

tóth gábor írta...

holnap reggeli megbeszélés ugye lesz róla?

Török Zoli írta...

És ugye 8tól, vagy 9től?

Névtelen írta...

Lehet, hogy aludtam, de szerintem nem domborították ki eléggé az illetékesek, hogy 2 db _fekvő_ A3-asban kell előadni az érzelmeket. Csak a kx1-esek kedvéért :)
csáó
é

madari.gabriella írta...

Az én kérdésem az lenne, hogy azokat a területeket a másodikon vagy a harmadikon, ahol most üzemeltetés, vagy más karok tanszékei találhatóak lehet hasznosítani vagy azok is érintethetetlen, költöztethetetlen területek?

Jancsó Miklós írta...

1. fekvő A3 kéne, mert a projektort nem akarjuk csütörtökön állandóan forgatni...
2. költöztetés: a két emeleten belül bármit lehet költöztetni, csak kidobni nem. Más karoknak milyen tanszékük van itt? Nem vagyok felkészült eléggé.

madari.gabriella írta...

Azóta felvilágosítottak, hogy már nincsenek itt más karok és azok a termek, amik még a régi BME térképen úgy vannak jelölve, hogy Biokémiai és Élelmiszertechnológiai Tanszék, már nincsenek is itt, mivel az előző félévben elöltöztek és a helyükre tantermek kerültek.

Jancsó Miklós írta...

Bocsánat, nem találtunk naprakész alaprajzokat megfelelő formátumban. Vannak lefényképezett, nem arányos rajzok, amiken az új számozás van, gondolom közkincs. Ha nem, fel tudom tölteni őket.

Névtelen írta...

Nekem annyi lenne a kérdésem, hogy amit csütörtökön az órán kaptunk alaprajzot, azt pontosan hol találjuk meg? Mert ami ide van feltéve az nem teljesen ugyan az, elég sok fölösleges vonal van rajta.

Jancsó Miklós írta...

Köszönöm a legutolsó bejegyzést (mindenki nevében)! Javítottam, ott a SZEBB VÁLTOZAT, töltsétek le, eredetileg is azt akartam feltenni, csak elbénáztam...
Bocs.

Névtelen írta...

lehetséges, hogy megint a rossz került fel, vagy csak én látom rosszul?

Jancsó Miklós írta...

Nem tudom, milyen volt kinyomtatva, nekem ez a jobb változat, ehhez képest csak egy olyan van itt a gépemen, amin százezer fölösleges vonal van. Azt hittem azt tettem fel tévedésből, de nem. Ez miért nem jó?

Névtelen írta...

Mi órán egy olyan alaprajzot kaptunk amin nem látszódtak a különböző boltozatok és a lépcsőházak melletti négyzetes terekben sem voltak ilyen vonalak

Jancsó Miklós írta...

Azt hiszem, ez már a "pdf rejtelmei" című könyv része lesz, mert ezt nyomtattam ki csütörtök reggel a tanszéken...

Török Zoli írta...

Ömmm, nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy papíron kell beadni vagy digitálisan hétfőn délután 3-ig? Vagy esetleg digitálisan is és papíron is? Csak , hogy úgy induljak el, hogy nyomtatni is tudjak...

Jancsó Miklós írta...

Csak papíron, szigorúan!