Beadás, bemutatás


Egy (másfél...) hét múlva beadás, szóval nem árt tisztában lenni a formátumokkal.

Nincs semmi különbség komplex 1 és komplex 2 között: 

tervenként 2 db álló formátumú 90 x 180 cm méretű tablóra kell kitűzni a tervet (lehet tablónként 1 papíron is, de darabokban is), 

ezen kívül összesen 1 db A4-es méretű, összefűzött pakkot (vagy egy nagy dossziéban több kis dossziét) kell beadni, ebben van a négy szakági részen kívül egy (minimális) építészeti leírás, és a tablón szereplő tervek kicsinyített másolata. Ha nekem kéne csinálni, a tablókat kinyomtatnám 30 x 60 centiméteres papírra, és behajtogatnám háromba. Ez így léptéktelen, de használható - végül is csak arra kell, hogy a szakági konzulenseknek ne kelljen a tablókat pakolniuk.

Azt kérem, hogy az A4-es rész címlapján mindenképpen szerepeljenek a legfontosabb adatok:

- név
- téma, helyszín

- építész konzulens
- statikus konzulens
- épszerk konzulens
- gépész konzulens
- kivitel konzulens

Makett: A kiírás szerint komplex 1-ből kell makett. A tervező szakiránynál tényleg kötelező is, a hagyományos képzésben egy alapos 3D modell kiválthatja.


Beadáskor hétfőn (vagy pénteken) legkésőbb 12:00-ig ki kell tűzni két hullámkartonra a rajzokat, le kell adni a dossziékat és a makett(ek)et. Doktoranduszok veszik be, írják a hiányokat, a listát a tanszékvezetőnek átadják. A kitűzéshez színes üveg fejű (cseh gyártmányú) gombostűket ad a tanszék. A tárgyfelelősök arra allergiásak, ha nem jól sikerül a kitűzés: 1. leesnek a lapok, 2. kilógnak a gombostűk, és beleállnak a mögöttük lévő rajzba. 


Bemutatás csak a következő héten lesz, de SEMMIT NEM LEHET KÉSŐBB A BEADOTT ANYAGHOZ HOZZÁTENNI.


Bemutatás:

Komplex 1: május 22. kedd
Komplex 2: május 24. csütörtök  május 23. szerda!!!
(a változásról neptun üzenet megy mindenkinek)

Mind a két napra készül beosztás, a sorrendet még addig egyeztetjük.

Ha még mindig maradt kérdés, kommenteljetek!

15 megjegyzés:

gabi írta...

a bemutatás 22-én várhatóan délelőtt vagy délután lesz?mert reggel 8-tól épszerkkb délig épszerk záró szigorlat is van.
g

Jancsó Miklós írta...

Reggeltől lesz, szóval jó lenne, ha mindenki szólna, akinek nem jó a délelőtt. Aszerint osztanám be.

gabi írta...

Akkor nekem elvileg nem jó.

madari.gabriella írta...

Én is érintett lennék az épszerk záró szigorlat miatt. Megoldható lenne, hogy a 23-i csoport vége felé legyek beosztva, mert akkor a szigorlati szóbalin (feltéve ha eljutok odáig )elsőnek kérem magam és akkor biztos beérek a védésre.

Köszönöm:
Madari Gabi

mark.szoke írta...

Számomra nem egyértelmű: A beadás ugyanúgy 18, csak 22-én prezentálunk, vagy 22-ig kell befejezni a terveket?

Köszönettel,
Márk

Jancsó Miklós írta...

Remélem most már tiszta mindenkinek.

Anett írta...

Nekem is lenne 22-én épszerk vizsgám (kb.délig), ha megoldható a beosztás, akkor elmennék rá.

Szeberényi Zsuzsi írta...

Én is vizsgázom 22-én délelőtt, szóval ha megoldható, csak utána prezentálnék.

gabi írta...

Én viszont leadtam a vizsgát, úgyhogy nekem mindegy.

Zsolti írta...

Az lenne a kérdésem, hogy ha a tervem 1:100-ban hosszabb, mint 90 centiméter, akkor hogyan rakjam rá a lapokra?
Alaprajz elfér elforgatva, de a metszet sehogy sem!
Több szakaszban rakjam rá, vagy (már hallottam olyat is másnál, hogy) 1:200-ban és egy lényeges szakaszt 1:100-ban?

Jancsó Miklós írta...

Az a megoldás, amit már hallottál másnál, igen.

botond írta...

Nekem is lenne vizsgám délelőtt. Ha egy mód van rá, kérném, hogy későbbi időpontra legyek beosztva.
Köszönöm
Kovács Botond

Vétek Orsi írta...

Én 9-fél 10 körül szeretnék lenni, ha ez megoldható!

Zsolti írta...

Ez minden tervezési tanszékre vonatkozik?
http://www.kozep.bme.hu/?l=cikkek&id=698

Jancsó Miklós írta...

Szeretném én is tudni, legalább utólag :(