Tervbemutatás

A keddi és szerdai bemutatás beosztása biztos, hogy nem EZ lesz, de mindig kell egy terv, amit aztán lehet módosítani. Ha másért nem, akkor azért, mert lesz olyan, aki nem ad be tervet.

Aki kérte, hogy korán vagy későn legyen, annak eltoltam az időpontját. Ha még van ilyen, akkor minél előbb írjatok. De kommentet ide, ne levelet nekem, az máshol köt ki!

A beosztásról annyit, hogy a legjobb az lenne, ha mindenki ott lenne egész nap, én legalábbis erre vágyom. De nem kell telhetetlennek lenni: akit érdekelnek a tervek, az legyen ott, amikor tud. Akit nem annyira, az legyen ott abban az órában, amikorra ki van írva. De figyeljétek hétfő este a honlapot, még frissülni fog a beosztás!
FRISSÜLT!

6 megjegyzés:

Kőrösi Kitti írta...

Szeretném én is áttenni a tervbemutatásomat egy minél későbbi időpontra. Köszönettel: Kőrösi Kitti

mark.szoke írta...

Én is szeretném magam átkérni, viszont én pont hogy egy délelőtti időpontra, ugyanis a konzulensemnek csak délelőtt jó és Ő is szeretne ott lenni!
Nekem is jobb lenne!

Köszönettel,
Márk

mark.szoke írta...

Felmerült egy kis probléma a frissített időbeosztással: 1 órája még délelőtt szerepeltem benne, ahogy kértem, azonban a mostaniban benne sem vagyok. Ugyanígy járt Kőrösi Kitti is - mindketten egyéni tanrendben vagyunk, te írtad alá nekünk a papírt! De holnapra vinnénk a tervet prezentálni mindketten!

Visszaírnál minket?
Köszönöm,
Márk

Jancsó Miklós írta...

Azokat osztottam be, akiknek ott volt a tervük. Kicsit bonyolult így, de akkor az a megoldás, hogy gyere minél korábban, Kitti meg a végén. Rugalmasak leszünk.

mark.szoke írta...

Elnézést kérünk, nem egyeztettünk előre!

Köszönöm,
Márk

Jancsó Miklós írta...

Látnoki képességeim csökevényesek. De igyekezni fogok!