Bemutatás - végleges sorrend!

Az eddigi linken látható a frissített beosztás, igyekeztem optimalizálni a szempontokat. Ha még valaki kavarni akar, azt tegye meg levélben (nekem), a listát már nem írom át, mindenki erre készüljön.

Átnéztem a beadott anyagokat, és ahol a vetíthetőhöz képest legalább tízszeres méretű képek voltak, ott durván beavatkoztam. Magyarul: lekicsinyítettem a képeket. De megvan mindenkinek mindene, kaptak egy "eredeti" nevű mappát. Csak kipróbáltam, és még ezen a normális gépen is sokat kellett néhol várni, amíg megjelent a kép az eredeti méretben. Majd ha lesz elektronikus beadás, nem kell semmit se mérlegelni, a rendszer csak a megfelelő fájlokat engedi feltölteni, hurrá!

A vetítés a tanszéki teremben lesz, gyertek sokan, mert TERVEKET FOGUNK NÉZNI, nem vizsga lesz : )

3 megjegyzés:

jancsomiklos írta...

és még valami... elég sokan (14-en!) nem adtak be a tervlapokról pdf fájlokat. ami azt jelenti, hogy valami nem volt egyértelmű a kiírásban, vagy legalábbis a beadás előtti kómás állapotban nehezen jött át. nem nagy baj, a kicsinyített nyomtatott anyag biztos érthető, nem fog a szakági konzulenseknek problémát okozni. ha mégis, akkor megoldjuk

Biró Anett írta...

Tisztelt Tanár Úr!
Szóban jeleztem, hogy fél 2 után nem jó nekem a bemutatás. Ha lehetséges még, akkor kérnék módosítást, hogy még a csúszásokkal együtt is beleférjek fél2ig!
Köszönettel:
Biró Anett

jancsomiklos írta...

szóban velem nem érdemes, elfelejtem :)
oké, előre kerülsz, gyere reggel. a listát nem írom át, az ne zavarjon meg!