Bemutatás

Elkészült a keddi és szerdai tervbemutatás nulladik változata, még sok benne a bizonytalanság. Nem tudom, hogy akik egyéni méltányosságot kértek, elkészülnek-e addig, én optimista vagyok, és számítok rájuk. Voltak már eddig is kérések, van aki vizsgázik, és jobb lenne neki a kedd helyett a szerda, és fordítva. Van, akinek a reggel lenne jó, van biztos a fordítottja is.

Persze jobb a bemutatás lendülete, ha nincsenek cserék, de inkább rugalmasak leszünk, mindenkinek jobb lesz. Szóval mindenki írjon kommentet, akinek valami egyedi óhaja van! Lehetőleg még a hétvégén.

Azért is osztottam meg minden adatot (konzulensek, zh), hogy nézzétek meg, kell-e javítani valamit. Ezt is írjátok meg! Amint összeállnak az információk, (de legkésőbb hétfő délben) véglegesítem a beosztást.

Köszönöm, és jó pihenést... itt az ideje : )

17 megjegyzés:

Unknown írta...

Tisztelt Tanár úr! Szerdán délig épszerk vizsgát írok, így ha lehet szeretnék egy keddi, vagy szerda délutáni időpontot. Köszönettel: Papp András

Unknown írta...

Kedves Tanár Úr!

Lehet kérnem nekem is, hogy vizsga miatt szerda helyett kedden mutassam be a tervet?
Köszönettel,
Dóra

jancsomiklos írta...

jobb lenne, ha a napok között nem lenne csere. megoldható a vizsgázóknak aznap, de a legvégén?

Unknown írta...

Az épszerk konzulensem Takács Lajos, bocsánat, elfelejtettem szólni.

BORBÉLY Adrienn írta...

Kedves Tanár úr,
az épszerk konzulensem Pataky Rita, a gépészet pedig Viczai János.

Köszönöm,
Adrienn

Horväth Julia írta...

Kedves Tanär Ur!
En jeleztem korabban, hogy kulfoldon vagyok, es csak kedd este erkezem. Igy szerdan tudok menni. Koszonom Horvath Julia

Biró Anett írta...

Tisztelt Tanár Úr!
Szerdán forgalmi vizsgázom, így szeretném én is kedden bemutatni a tervemet!
Köszönettel:
Biró Anett

MÁZIK Zsófi írta...

Tisztelt Tanár Úr!

A tartó konzulensem Szabó Tímea, épszerk: Laczkovics János, gépészet: Egri István

Üdvözlettel:
Mázik Zsófi

orsi írta...

Tisztelt Tanár Úr!

A tartószerkezeti konzulensem Ther Tamás, az épszerk pedig Németh Csaba.

Köszönettel:
Mészáros Orsolya

Rippel Veréna írta...

Tisztelt Tanár Úr!

Épszerk konzulensem Németh Csaba, gépész konzulensem Viczai János.

Köszönettel:
Rippel Veréna

Névtelen írta...

Tisztelt Tanár Úr!

A tartószerkezeti konzulensem Dr. Szabó Tímea.

Köszönettel:
Máté Balázs

Unknown írta...

Tisztelt Tanár úr!

Szerdán épszerk vizsgám lesz, de megfelel a szerda ha az utolsók között prezentálhatok.
Továbbá a tartó konzulensem: Juhász Károly, Kivitel konzulensem: Tőkés Balázs

Köszönettel,
Králl Péter

Unknown írta...

nekem megfelel az aznap (szerda), de a végén megoldás.

Unknown írta...

Ha nehézkes a csere, akkor ugyanolyan az eredeti időpontom, nem kavarok, maradjon a szerda délelőtti időpontom. Trombitás Dóra

Unknown írta...

Tisztelt Tanár Úr!
Az épszerk konzulensem Páricsy Zoltán.
Gáspár Tamás

Biró Anett írta...

Tisztelt Tanár Úr!

Tartó konzulensem Hegyi Dezső, épszerk Czeglédi Ottó.

Biró Anett

Domján Éva írta...

Tisztelt Tanár úr,

kedden szeretnék az elsők között bemutatni, mert 10 órától vizsgázom.

Domján Éva