Munkaközi tervbemutatás

Mindenkinek egy napon lesz a munkaközi tervbemutatás, hétfő (április 7.) reggel a tervező és a hagyományos kezd, utána a műszaki szakirány jön. Ami fontos:

- a bemutatás digitális lesz, a projektor 1920x1080 pixeles, zoomolás nincs, képek következzenek egymás után, mint általában a prezentációknál;
- minden kép jpg vagy png formátumú legyen a projektor felbontása szerint;
- a prezentáció 5 perc, ugyanennyi időt hagyunk a kérdésekre és a hozzászólásokra összesen, különben nem férünk bele az időbe;
- a tervező szakirányon és a hagyományos képzésben két dolog kell: egy csomópontokból összerakott metszet és a választott elem vázlatterve;
- a műszaki szakirányon csak a csomópontokból összerakott metszet;
- a csomópontokból összerakott metszet 1 kép, a csomópontok 1-1 képen következzenek utána;
- minden szakirányon még két dolog kell, hogy az előzőket értelmezni tudjuk: a Komplex 1 portfóliója és a kimetszett ötvenes rész digitalizált (és a felbontás miatt lebutított) rajzai;
- hasznos lehet még az anyagokról, szerkezetekről, megépült példákról pár képet mutatni - de csak akkor, ha valóban segíti a terv megértését. (kilóra vagy terv helyett nem, köszönjük szépen)

Időbeosztás is készült, ami csak névsor három csoportban, de ha valakinek nagyon nem jó, lehet cserélni. Írjátok meg kommentben!

10 megjegyzés:

Ancza Krisztina írta...

Ha lehetséges én a műszakisok végén szeretnék jönni, tehát az uccsó adagban, 12:45 végén!
Köszönöm!

sara wegenast írta...

Én szeretnék korábban jönni, ha lehet az első csoportban, vagy amiben vagyok, a 9.15-ös legelején.
Köszönöm!
Wegenast Sára

Unknown írta...

Én előző félévben bemutattam a tervem a munkaközin, ezért most nem szeretném újra.
Köszönöm:
Verasztó Ági

Unknown írta...

Tavaly én is bemutattam, ezért én sem szeretném újra.
Köszönöm!
Pánczél Júlia

Névtelen írta...

Én is bemutattam tavaly...
Molnár Zoltán

Névtelen írta...

A holnapi tervbemutatáson sajnos nem tudok megjelenni. Pótalkalommal szeretnék bemutatni ha lehetséges.
Tamás László

Névtelen írta...

A holnapi tervbemutatáson egészségügyi okok miatt sajnos nem tudok részt venni, a pótbemutatáson szeretnék prezentálni.

Tisztelettel és köszönettel:
Máté Balázs

Unknown írta...

Érdeklődni szeretnék, hogy a komplex 2 műszakisoknak, a végleges beadás milyen formátumban lesz és a prezentáció anyagágát is előre be kell adni v h lesz?

jancsomiklos írta...

Épp egyeztetés alatt, pár napon belül minden tiszta lesz! (legkésőbb szerdára)

Unknown írta...

Rendben, köszönöm!