Munkaközi tervbemutatás

Hétfőn és csütörtökön elég sűrű délelőttünk lesz. Minden tervre negyed óra jut, a tervezett sorrendet a konzulensek látták, remélem nektek is jó lesz. Ha nem, írjatok kommentet!

Vannak változások, remélem több nem lesz! (mondom szombat este)

Érdemes vasárnap este ellenőrizni, nem változott-e valami.


Ezt kell bemutatni:

1. a komplex 1 terv kicsinyített portfólióját 
(ott legyen, de nem kell róla beszélni, úgyis emlékszünk)
2. a kimetszett rész alaprajzait és metszeteit, hogy lássuk, miről van szó (m = 1:50)
(hogy lássuk, mit kell majd a félév végére megcsinálni)
3. a kimetszett rész egy jellemző metszetét csomópontokból összerakva (m = 1:10/1:5)
(nagyon fontos, ezen derül ki a továbbtervezés!)
4. a választott elem vázlattervét (m = 1:50/1:20/1:10), részletekkel (m = 1:5/1:2/1:1)
(ez is nagyon fontos, mert lényegében új tervezésről van szó!)

Példaként be lehet mutatni anyagokat, szerkezeteket, részleteket már megépült házakon.

A cél az, hogy rövid idő alatt megértsük a továbbtervezés, az anyagválasztás, a részletképzés koncepcionális döntéseit. 

A munkaközi tervbemutatás (idén először) kötelező!

9 megjegyzés:

Deli Gabi írta...

Én szeretnék átkerülni csütörtökre, mert hétfőn egy másik vázlattervem is lesz. Lehetséges?
Köszönöm:
Deli Gabriella

Jancsó Miklós írta...

Jó, de akkor Tamással beszéld meg, neki mikor lenne jó.

Unknown írta...

Én szeretnék felkerülni a listára, mert nem találom a nevem
(komplex 1-et tavaly előtt csináltam).
Ha lehetséges lenne csütörtökre.
Köszönettel:
Huszár Zsófia

Jancsó Miklós írta...

Oké, beszúrtalak.

Unknown írta...

köszönöm.

Török Zoli írta...

Hali,

belázasodtam ma délután, és nem nagyon akar lejjebb menni. Úgyhogy a holnapi 10.15-ös időpontomat cserélném csütörtökre. Addigra igyekszem összeszedni magam, de múlt hét óta padlón vagyok...

Köszi!

Jancsó Miklós írta...

Most már nem írom át, csütörtökön a végére kerülsz.

Török Zoli írta...

Köszi,

én is erre gondoltam, hogy így lesz.

Polyák Péter írta...

Tisztelt Tanár Úr,

Én is szeretnék felkerülni a lista végére, csütörtökre.

Előre is köszönöm,

Tisztelettel,

Polyák Péter